لیزر موهای زائد

دســتـــگــــــاه SHR (Super Hair Removal) کـــه بــــــــه آن دســـتــگــــاه لیــــزر SHR (اس اچ آر)، دستگــــاه لیــــزر حــــذف مــــو هـــــای زائد اس اچ آر، سیستم SHR و دستگاه لیزر اس اچ آر نیز می گویند، از پرکاربردترین دستگاه های مورد استفاده در حوزه پوست و زیبایی می باشد، دارای طول موج کاری 640 نانو متر است، طراحی آن بر اساس لامپ های زنون می باشد، شبه لیزر بوده و نسل پیشرفته تکنولوژی IPL می باشد.

 

دستگاه SHR لیزر موهای زائد

دستگاه اس اچ آر با ایجاد گرمای لازم برای اثر گذاشتن روی فولیکول های مو به نحوی که جلوی رشد مجدد آنها را بگیرد، بدون ایجاد درد و آسیب به بافت های اطراف، حذف مو های زائد را انجام می دهد. هندپیس دستگاه با قرار گرفتن روی اندام مورد نظر، موجب گرم شدن پوست می شود و با تاثیر گذاشتن روی ریشه مو، موجب رفع مو های زائد می گردد. تعداد جلسات درمانی برای اثر بخشی لیزر های SHR حدود 5 تا 9 جلسه است و نیاز به مراقبت و عدم قرارگیری زیر نور آفتاب ندارد.

 

 

دستگاه SHR برای انواع تناژ پوستی مناسب است و ایمنی کاربر را تامین می کند، رفع مو های زائد با حداقل درد صورت می گیرد

فناوری سیستم SHR در واقع ترکیب لیزر و نور پالسی می باشد و اپراتور یا کاربر با قرار دادن هندپیس دستگاه روی پوست، تنظیم شات را انجام داده و ارسال پالس های کوتاه، جذب انرژی از طریق ملانین پوست صورت می گیرد و با اثربخشی موثر بر روی ریشه فولیکول مو، فرآیند حذف مو های زائد صورت می گیرد. در این زمان کاربر کمی احساس گرما خواهد داشت اما دردی حس نمی شود. دستگاه SHR اثربخشی مناسبی روی حذف مو های زائد بدن حتی مو های نازک و کرکی دارند و برای پوست های برنزه هم قابل استفاده هستند.

Call Now Button