لیزر پلاسما فرکشنال

دستگاه پلاسما فرکشنال ماتریکس اسپارکس Fractional Plasma Sparx Device انقلابی در جوانسازی صورت و بدن و همچنین یک نوآوری عظیم در فناوری پلاسما به شمار میرود. این محصول به معنای تمام کلمه روی پوست شما معجزه انجام می دهد؛ لیست کارایی های این پلاسما به واقع طولانی است و ما به چندی از شاخص های آن اشاره می کنیم. جهت جوانسازی پوست، بهبود حجم و کیفیت ۷ فرم پوست، رفع چین های پیشانی و کک و مک، از بین بردن چین و چروک، بالا بردن قوام پوست، بهبود اسکار های آکنه، درمان منافذ باز پوست و شفافیت آن، ایجاد شکل و اصلاح غبغب، بهبود استرچ مارک، درمان ترکیبی با روش های Ablative، کاهش ترک‌های شکمی ناشی از سزارین و چاقی، برطرف کردن لک‌های حاصل از آفتاب‌سوختگی، درمان رگ‌های عنکبوتی و رگ‌های سطحی پوست و…

 

واضح است که این دستگاه پلاسما چیزی بیش از آنچه نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد و کیفیتی فراتر از انتظارتان در اختیار خواهید داشت.

 

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌ها در حوزه زیبایی و جوانسازی پوست، دستگاه پلاسما فرکشنال می‌باشد. از جمله مهم‌ترین مزیت آن می‌توان به جایگزین کردن آن به عنوان لیزرهای فرکشنال و RF فرکشنال اشاره کرد. علاوه بر آن تقریبا می‌توان گفت پلاسما اسپارکس حداقل عارضه جانبی در حین و بعد از درمان را دارد. به طوری که بیماران بلافاصله بعد از سپری کردن جلسه درمانی شاهد نتایج مثبت بدون هیچ عارضه‌ای خواهند بود. این دستگاه به دلیل مزایای زیادی که دارد از همان ابتدا موفق شد مورد توجه همگان قرار بگیرد. اکنون نیز به یکی از بایدهای هر کلینیک زیبایی تبدیل شده است. به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه با الولیزر در این مقاله همراه شوید.

 

 

تاثیر پلاسما فرکشنال Sparx در جوانسازی پوست

عوامل بسیاری نظیر رژیم غذایی نادرست، امواج آفتاب، ژنتیک و … می‌توانند در روند پیری پوست موثر واقع شوند. تمامی این عوامل اجتناب ناپذیر بوده و دیر یا زود پوست هر شخصی در مسیر پیری قرار خواهد گرفت. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود دستگاه‌های کارساز جهت درمان و به تعویق انداختن فرآیند پیری پوست هستیم. دستگاه پلاسما کسری با طراحی و فناوری روز استفاده شده در آن یکی از بهترین این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. پزشکان می‌توانند از دستگاه فرکشنال Sparx در اکثر نواحی صورت و بدن برای درمان اسکار، جای آبله، چروک‌های عمیق، خطوط استریا و … استفاده کنند.

همان طور که از نامش می‌توان متوجه شد اساس کار دستگاه پلاسما فرکشنال تولید جریان پلاسما است. تکنولوژی به کار رفته در آن باعث می‌شود تا تولید کلاژن و الاستین تا حد زیادی افزایش پیدا کند. در نتیجه پوست حالتی سفت‌تر و ضخیم‌تری پیدا می‌کند. علاوه بر آن دستگاه Sparx باعث لایه‌برداری از پوست شده و مواد مضر منافذ پوست را از بین می‌برد. همچنین تحریک متابولیسم سلولی و افزایش گردش خون از دیگر مزیت‌های آن بوده و تاثیر بالایی در زیبایی پوست دارد. تمامی این عوامل دستگاه پلاسما را به گزینه‌ای ایده‌آل جهت جوانسازی پوست تبدیل می‌کند.

 

Call Now Button